Thursday, July 11, 2013

Lotto Schmotto and a Weigh In..

Linking up today with my one of my bff's Holly from Where we can Live like Jack and Sally (and peach pit hub) and one of my other favorite sisters Kristie from PG Sisters.


button

If I won the lotto I would:

1. Hire an Au Pair - preferable from Sweden (I like blondes;)

2. Immediately make a huge college fund for my kids when they start their Ivy League education...

3. Give a ton of it to the CF Foundation and The Goddard School - wait... did you click that site - cause that's Wes and I in that picture - BOOYA... Good lead-way into the next one...

4. Buy a Malibu Beach House... Cali is my love... and so is being a STAR;)

5. Enjoy a few $666 Douche Burgers (gold flaked burger) - why? because I like meat and I am RICH...


6. Pay for all my girls to go on a trip together and not have ANYONE worry about money. Just spend and splurge. Then take another trip with our families and sit our booties on the beach and not move for days.

7. Run EVERY race I wanted and where ever I wanted... Yep... No more "road trips" for races - we would be flying high my friends...

8. Disney World for a month... with every extra imaginable ~ maybe even buy a few characters to stay with us 24/7 - Cinderella and Mickey... I know you want to roll with the Kottez...

9. Fly from East to West Coast to shop - in all the high end boutiques - especially the kid one's - love em!

10. Take the money, lay it all on my bed, and roll around on it... Oh wait... I will be doing this after I get both my kids out of daycare;)
________________________________________

And... one of my promises for #getitinjuly - to get on the dang scale and post my weight... Ugh... I hopped on this morning... 143 lbs... I hate numbers, I hate the scale, and honestly whatev! I am strong, I am working out, I am running, and I will see that 10 lbs less by Sept... Now... to wire my mouth shut and handcuff my hands behind my back;) Me like food...

Thursday Out...

Fav Disney Characters? Charities you would donate to? Gold flaked burger anyone?

24 comments:

  1. Since you mentioned it, I had to click on the link. SO cute! We love the Goddard School too!

    I've never heard of this gold flaked burger, but now I'm intrigued.

    ReplyDelete
  2. Disney is the place to be!! Something skeeves me out about having gold flakes in my food - I'm sure it's to die for though ;) Beach house sounds ahhhhhhmazing - I would make mine on an island =) Fun post!

    ReplyDelete
  3. I am digging all the "what if I won the lotto" posts. But I WOULD NOT EAT A GOLD FLAKED BURGER!! I know I am over analyzing it, but it seems like a bad idea. Someone would have to pay me BIG bucks to eat on. LOL I would donate to St. Jude's hospital and to a Good Kidney Cancer foundation.

    ReplyDelete
  4. Haaayyyyyy! Check you guys out. Cute pic on the kiddos' school website.
    I would totally buy me and my chicas an all expense paid trip somewhere. It would involve the beach, enough pinacoladas to inebriate a small town, and daily massages from Matthew McConaughey(because I'd pay him enough to do it and pay his wife enough to let him do it)

    ReplyDelete
  5. I read that as "take my girls to a strip club" and I was all hmmmm. Hehe.
    I'm sure the weight will fall off with the more and more running!!

    ReplyDelete
  6. haha I would definitely love to roll with the Kottez bring on Donald Duck!! I would donate to the ALS foundation!! I absolutely lovvvee your list and now because its Holly I am going to have to do another post today! LOL :)

    ReplyDelete
  7. That's what I get for not having internet and checking blogs -- I knew I'd miss out on a fun link up! Grr! Great ideas!

    ReplyDelete
  8. How fun! I love me some Disney World, so I would definitely have some of the princesses and Minnie Mouse chill with me for the day! Maybe even Mike & Sully from Monsters Inc. too! And I would donate to St. Jude's and then probably my alma matter Texas A&M!

    ReplyDelete
  9. Your answers are awesome! And cute pic of you and Wes!! Fave Disney character...hmm probably Timon and Pumbaa. Hakuna Matata! I wonder if you'd be able to taste the gold in the burger...would it taste metallic?

    ReplyDelete
  10. def a trip to Disney! I'd ask if I can dress up as like Belle or Ariel :)

    ReplyDelete
  11. Haha! Great answers--I love it! Except #5. That's the weirdest thing I've ever seen! ;-)

    'Course, you could just get McD's and chase it with Goldschlagger. You're welcoming for helping to make your dreams a reality! LOL!

    ReplyDelete
  12. Gold flaked burger??! How did you even hear about that? Love it and burgers. How fun to take a trip and not have anyone worry about spending money--great ideas girl. Thanks for linking up!

    ReplyDelete
  13. Go on with your pimp ass gold burger! An au pair and Malibu sounds pretty dang perfect!

    ReplyDelete
  14. Daisy and Minnie! :) Im all for the American Cancer Society and ASPCA. Iwould love to have live in disney characters ALL the time and they could double as au pairs how freakin cool

    ReplyDelete
  15. Love all of it :) And how tall are you?? Out of curiosity ;)

    ReplyDelete
  16. Love your list! I'd do it all except the running and the high end boutiques. I'm not a huge boutique shopper. Oh and my beach house would be in Strathmere, NJ.

    Cheers! I love lottery dreamin'.

    ReplyDelete
  17. When you wrote "cause I'm RICH"... I automatically read it "cause I'm RICH BITCH!" hahahaha

    ReplyDelete
  18. i love day dreaming about what I would buy if I won the lottery. And I must be thinking about food because I originally wrote "I love day dreaming about what I would eat if I won the lottery" hmmm

    ReplyDelete
  19. I love that you'd buy a couple characters to stay with you. That made me chuckle!

    ReplyDelete
  20. Bahaha I love the daycare comment. :) Even Catholic school is way cheaper than daycare!

    I love your list!

    ReplyDelete
  21. # 10 LOL!!!!! 9 dollars a day.... :-) hahahahaha

    ReplyDelete
  22. I never even knew gold flaked burgers existed! It's like the gold Grilled Cheese on Fantasy Factory.

    ReplyDelete
  23. I want in on number one if you win!!! I promise my kids will be good... Or maybe she can get them to be good?

    ReplyDelete